Follow me ;)

星期五, 八月 19

在乎

没错!我说的就是你。 (状态)
如果和我心灵相通 你就会知道我说的是谁
很想念你~
这是真的!但是看到你那副样子又很憎恨~
心里很矛盾


这几天好像不是出自于心里的那种大笑
这种笑很难受
我不喜欢
我不爱
我很辛苦
其实我也不知道怎么了。











Im still CARE about your everything!!

 
















I don't want go and see your profile,,
I don't want see your comments,,
I don't want see your status anymore...
BUT I can't ><
I can't control my mind!!
I still miss you..
even that I do not have in your heart
IM silly??




yes.  I am



:(












没有评论: